Laurie és én: válogatunk

Laurie és én: válogatunk

2010. április 1., csütörtök

régi idők

 kattints a hivatkozásra és a kép és a zene megjelenik.
http://www.youtube.com/watch?v=2_A-USTLA60
  Akkoriban még nem volt gyermekem és borzongva néztem a képeket egy újfajta jövőről,aholt a tüntető tömegbe lőnek a katonák és felszólítás nélkültüzelnek a háztetőkön megbúvó harcosokra.Nem tetszett,hogy gyermekkocsit toló kismamák az utcákon kereszttűzbe kerültek vagy megölte őket egy robbanás.Tudtam persze,hogy századok óta dúl a háború és az írek oly elszántak,hogy akár éhenhalnak,mint engedjenek.Én itthon már féltettem leendő gyermekeimet: tán csak nem lesz itt is ilyen módszere a létnek,pedig még messze volt a rendszerváltozás.Most megállapíthatom: hozzánk is megjött -egyelőre csak szavakban-,a pusztítás.Hiába no,nagy kaland az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése