Laurie és én: válogatunk

Laurie és én: válogatunk

2010. június 20., vasárnap

a második napon(a fórumozás jegyében)

Értem én,persze,hogy értem őt.
Hogy szépen mondjam: az idők szele elsuhant mellette.;-)
Aha.Abban a hetyke vityillóban az alcsúti mindenségben. Úgy hallom: ott még vaddisznót is vágnak. Nem volt szerencsés szereplés a Jobbikos hetyegés.Ez már a kor jele,de nem csoda.Még azt se,legfeljebb vázlatokat.Az alkotmány nem úri passzió. Nem méltatlan,csak más a társadalmi beágyazódásuk.'56 nekik is ötvenhat ugyanúgy,
mindenképp tragédia.Hogy másképp élték meg és más a reakciójuk,nem hiba.Úgy gondolom ideje volna egy Öszödi Fehér Könyv megjelenésének. " és persze Szűrös elvtárs is" bizony bizony a volt moszkvai nagykövet is.Szép,hajlékony jövőképe lehet.
Sajnos a SZETA tényleg megszűnt.A szegénység meg nem.Béke poraidra Solt Otília.
Én eddig azt hittem,hogy ez a topic nem pártgyűlés.Tévedtem volna? Mindig az a NÉP! Miért nem AZ A FŰ,AZ A SZÉP ZÖLD Fű?
Valami ilyesmit mond,meg azt,hogy az emberek élték tovább lusta életüket.Jó ez a kacsintós.Olyan múltidéző.
Amikor az 
emberek még nem tolakodtak egymás nyakában. Akkor majd az alkotmány elnevezést is törlik? Ahogy manapság körülnézek itthon,nem látok rugalmas és kompromisszumokra is kész politikusokat.Meg akkor még hozzánk vágjákezt a NER nevű valamit.Majd persze működünk,de együtt?
Ugyanmár, királylány, csak az orosházi libamájpástétomért jöttem. Nem.efésoéses Hiába minden,a valóság megfékezhetetlen.Így legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése