Laurie és én: válogatunk

Laurie és én: válogatunk

2010. július 13., kedd

beszédzavar

nagyon kényelmes ez a szék emberek
csináljunk már néhányat

  • miért? Miért?Az ország üdvéért cselekszünk azért meg aztán árvizet szalajtunk iziben rettenthetetlen a hitünk benne bankokból építünk gátat és pénzünk hamuba sül a lehető legjobbat nekem mert voluntarista a szemlélet ma itten de nem hazudunk mi ketten én és a nép pragmatikusok vagyunk hogy mindenki mégis katolikus lennék?Kérdezzétek a tömjéntő jó pap szeret engem itt Bulgáriában ismert megüzentem neki hogy...és állhatatos szegény csak rá kel nézni főnyeremény az ilyen partner szerény népem kell nekem a székem  nem adom mert hatalom székel benne csináljátok meg két álhír között füstifecske gyorsasággal mert nem bocsátok meg senkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése